CARITAS:MPV6_H113 Metody práce s veřejností 6 - Informace o předmětu
MPV6_H113 Metody práce s veřejností 6
CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomoucléto 2018
- Rozsah
- 0/2. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Dita Palaščáková (přednášející)
- Garance
- Mgr. Ing. Jan Říkovský, Ph.D.
- Rozvrh
- St 14. 2. 12:30–16:00 relax, St 28. 2. 12:30–16:00 zelená, St 14. 3. 12:30–16:00 zelená, St 28. 3. 12:30–16:00 zelená, St 11. 4. 12:30–16:00 zelená, St 18. 4. 12:30–16:00 zelená, St 2. 5. 12:30–16:00 zelená
- Předpoklady
- OBOR ( SOHUP ) && ROCNIK ( 3 )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Sociální a humanitární práce (program CARITAS, SPSP)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je provést studenty tématy souvisejícími s efektivním fungováním neziskových či veřejných organizací na poli komunikace a práce s veřejností. Schopnost vhodně prezentovat svou činnost je předpokladem k vybudování důvěryhodné značky, k lepšímu přístupu k (ne)finančním zdrojům a v neposlední řadě je projevem zodpovědného přístupu subjektu financovaného z veřejných prostředků.
- Osnova
- Práce s veřejností - cíle, principy, prostředky CSR - Společenská odpovědnost firem a organizací Propagace a jednotný vizuální styl Komunikace s médii Fundraising Tvorba kampaní Online nástroje
- Literatura
- povinná literatura
- WINKLER, Jiří. Komunikace v organizacích: úvod do komunikace a interakce v organizační praxi. Masarykova univerzita, 1998, 105 s. ISBN 80-210-1892-5. info
- doporučená literatura
- * MCQUIAL, DENIS – Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-338-3. info
- Čihovská, V., Hanuláková, E. Harna, I., Lipianska, J. Marketing neziskových organizácií. Bratislava: 2002. Hannagan, T. Marketing pro neziskové organizace. Praha: Management Press, 1996. Kotler, P. Marketing management. 11.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. Nagyová, J. Marketingová komunikace. Praha: VŠE, 1998. Pavlíčková, M. Praktický marketing. Praha: Ekopress, 2004. Plamínek, J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Lotos, 1997. info
- ETANG, Jacquie L. Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Praha: Portál, 2009. info
- Metody hodnocení
- Studenti prezentují zvolený příklad ilustrující dobrou praxi organizace na poli práce s veřejností. Rozsah prezentace - max.10 minut.
- Statistika zápisu (léto 2018, nejnovější)
- Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/leto2018/MPV6_H113