MPV6_H113 Metody práce s veřejností 6

CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
léto 2017
Rozsah
0/2. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Dita Palaščáková (přednášející)
Garance
Mgr. Ing. Jan Říkovský, Ph.D.
Rozvrh
Po 6. 2. 8:00–9:30 žlutá, St 8. 2. 12:30–14:00 šedá, St 15. 2. 12:30–15:30 šedá, St 22. 2. 12:30–15:30 šedá, St 1. 3. 12:30–15:30 šedá, St 8. 3. 12:30–15:30 šedá, St 15. 3. 12:30–15:30 šedá, St 22. 3. 12:30–14:00 šedá
Předpoklady
OBOR ( SOHUP ) && ROCNIK ( 3 )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je provést studenty tématy souvisejícími s efektivním fungováním neziskových či veřejných organizací na poli komunikace a práce s veřejností. Schopnost vhodně prezentovat svou činnost je předpokladem k vybudování důvěryhodné značky, k lepšímu přístupu k (ne)finančním zdrojům a v neposlední řadě je projevem zodpovědného přístupu subjektu financovaného z veřejných prostředků.
Osnova
  • Práce s veřejností - cíle, principy, prostředky CSR - Společenská odpovědnost firem a organizací Propagace a jednotný vizuální styl Komunikace s médii Fundraising Tvorba kampaní Online nástroje
Literatura
    povinná literatura
  • WINKLER, Jiří. Komunikace v organizacích: úvod do komunikace a interakce v organizační praxi. Masarykova univerzita, 1998, 105 s. ISBN 80-210-1892-5. info
    doporučená literatura
  • * MCQUIAL, DENIS – Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-338-3. info
  • Čihovská, V., Hanuláková, E. Harna, I., Lipianska, J. Marketing neziskových organizácií. Bratislava: 2002. Hannagan, T. Marketing pro neziskové organizace. Praha: Management Press, 1996. Kotler, P. Marketing management. 11.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. Nagyová, J. Marketingová komunikace. Praha: VŠE, 1998. Pavlíčková, M. Praktický marketing. Praha: Ekopress, 2004. Plamínek, J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Lotos, 1997. info
  • ETANG, Jacquie L. Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Praha: Portál, 2009. info
Metody hodnocení
Studenti prezentují zvolený příklad ilustrující dobrou praxi organizace na poli práce s veřejností. Rozsah prezentace - max.10 minut.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2016, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022.
  • Statistika zápisu (léto 2017, nejnovější)
  • Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/leto2017/MPV6_H113