Čihovská, V., Hanuláková, E. Harna, I., Lipianska, J. Marketing neziskových organizácií. Bratislava: 2002. Hannagan, T. Marketing pro neziskové organizace. Praha: Management Press, 1996. Kotler, P. Marketing management. 11.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. Nagyová, J. Marketingová komunikace. Praha: VŠE, 1998. Pavlíčková, M. Praktický marketing. Praha: Ekopress, 2004. Plamínek, J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Lotos, 1997. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
\textit{Čihovská, V., Hanuláková, E. Harna, I., Lipianska, J. Marketing neziskových organizácií. Bratislava: 2002. Hannagan, T. Marketing pro neziskové organizace. Praha: Management Press, 1996. Kotler, P. Marketing management. 11.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. Nagyová, J. Marketingová komunikace. Praha: VŠE, 1998. Pavlíčková, M. Praktický marketing. Praha: Ekopress, 2004. Plamínek, J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Lotos, 1997.}.
|