* BRADOVÁ, Eva a kol. Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. Olomouc: Periplum, 2008.ISBN 978-80-86624-44-0. Str. 13 – 44. (Vybrané kapitoly) * TRAMPOTA, TOMÁŠ – Zpravodajství. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-069-8. (Vybrané kapitoly) * McLUHAN, MARSHALL – Jak rozumět médiím (Extenze člověka). Praha: Mladá fronta, 2011. ISBN 978-80-204-2409-9.
Základní údaje
Originální název
* BRADOVÁ, Eva a kol. Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. Olomouc: Periplum, 2008.ISBN 978-80-86624-44-0. Str. 13 – 44. (Vybrané kapitoly) * TRAMPOTA, TOMÁŠ – Zpravodajství. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-069-8. (Vybrané kapitoly) * McLUHAN, MARSHALL – Jak rozumět médiím (Extenze člověka). Praha: Mladá fronta, 2011. ISBN 978-80-204-2409-9.
Záznam byl importován z knihovního systému.