MARK_S519 Marketing

CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
zima 2022
Rozsah
8p+8c/studijní období. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Ester Danihelková (přednášející)
Rozvrh
Čt 12:35–14:05 velká, kromě Po 3. 10. až Pá 2. 12.
Předpoklady
OBOR ( SOPRA ) && ROCNIK ( 3 )
Úspěšné absolvování kurzu Ekonomika I a Ekonomika II
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Seznámit studenta s pojetím marketingu v neziskové sféře, odlišit ziskový a neziskový trh, a pochopit specifika nehmotného produktu.
Výstupy z učení
Zpracované marketingové analýzy
Osnova
  • Specifika trhu ziskových a neziskových organizací Marketingový průzkum Specifika nehmotného produktu Marketingové charakteristiky Marketingový plán Způsoby marketingové komunikace
Literatura
    povinná literatura
  • Hannagan Tim J. Marketing pro neziskový sektor. Management Press, Praha, 1996
    doporučená literatura
  • Molek, Jan. Řízení organizací sociální práce. EkFJČU, České Budějovice, 2019
  • Bačuvčík, Radim, Harantová Lucie, Sociální marketing. VeRBuM, Zlín, 2016
Výukové metody
Výklad, diskuze skupinová i individuální práce
Metody hodnocení
Zpracované analýzy - písemný úkol 60%, diskuze nad analýzami, aktivní účast ve cvičeních 40%.
Informace učitele
Materiály v TEAMS/Moodle
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2023, zima 2024.
  • Statistika zápisu (zima 2022, nejnovější)
  • Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/zima2022/MARK_S519