CARITAS:MARK_S519 Marketing - Informace o předmětu
MARK_S519 Marketing
CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouczima 2022
- Rozsah
- 8p+8c/studijní období. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Ester Danihelková (přednášející)
- Rozvrh
- Čt 12:35–14:05 velká, kromě Po 3. 10. až Pá 2. 12.
- Předpoklady
- OBOR ( SOPRA ) && ROCNIK ( 3 )
Úspěšné absolvování kurzu Ekonomika I a Ekonomika II - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Sociální práce (program CARITAS, SPSP)
- Cíle předmětu
- Seznámit studenta s pojetím marketingu v neziskové sféře, odlišit ziskový a neziskový trh, a pochopit specifika nehmotného produktu.
- Výstupy z učení
- Zpracované marketingové analýzy
- Osnova
- Specifika trhu ziskových a neziskových organizací Marketingový průzkum Specifika nehmotného produktu Marketingové charakteristiky Marketingový plán Způsoby marketingové komunikace
- Literatura
- povinná literatura
- Hannagan Tim J. Marketing pro neziskový sektor. Management Press, Praha, 1996
- doporučená literatura
- Molek, Jan. Řízení organizací sociální práce. EkFJČU, České Budějovice, 2019
- Bačuvčík, Radim, Harantová Lucie, Sociální marketing. VeRBuM, Zlín, 2016
- Výukové metody
- Výklad, diskuze skupinová i individuální práce
- Metody hodnocení
- Zpracované analýzy - písemný úkol 60%, diskuze nad analýzami, aktivní účast ve cvičeních 40%.
- Informace učitele
- Materiály v TEAMS/Moodle
- Statistika zápisu (zima 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/zima2022/MARK_S519