CARITAS:MARK_K519 Marketing - Informace o předmětu
MARK_K519 Marketing
CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouczima 2022
- Rozsah
- 5p+5c/studijní období. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Ester Danihelková (přednášející)
- Předpoklady
- OBOR ( SOPRAKo ) && ROCNIK ( 3 )
Úspěšné absolvování kurzu Ekonomika I a Ekonomika II - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Sociální práce (program CARITAS, SPSP)
- Cíle předmětu
- Seznámit studenta s pojetím marketingu v neziskové sféře, odlišit ziskový a neziskový trh, a pochopit specifika nehmotného produktu
- Výstupy z učení
- Zpracování marketingových analýz
- Osnova
- Specifika trhu ziskových a neziskových organizací Marketingový průzkum Specifika nehmotného produktu Marketingové charakteristiky Marketingový plán Způsoby marketingové komunikace
- Literatura
- povinná literatura
- Hannagan Tim J. Merketing pro neziskový sektor. Management Press, Praha, 1996
- doporučená literatura
- Molek, Jan. Řízení organizací sociální práce. EkFJČU, České Budějovice, 2019
- Bačuvčík, Radim, Harantová Lucie, Sociální marketing. VeRBuM, Zlín, 2016
- Výukové metody
- Výklad, diskuze, skupinová a individuální práce
- Metody hodnocení
- Diskuze nad zpracovanými analýzami a vyhodnocení písemného zápočtového úkolu
- Informace učitele
- Materiály v TEAMS/Moodle
- Statistika zápisu (zima 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/zima2022/MARK_K519