MARK5_C113 Marketing 5

CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
zima 2018
Rozsah
0/2/0. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Ester Danihelková (přednášející)
Rozvrh
St 13:30–15:00 velká
Předpoklady
OBOR ( CHASOP ) && ROCNIK ( 3 )
Absolvování předmětu ENO v ZO a LO ve 2. ročníku.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
V tomto předmětu se student formou cvičení seznámí s pojetím marketingu v neziskové sféře, odliší ziskový a neziskový trh a pochopí specifika nehmotného produktu. Obsahem předmětu je marketingový průzkum, marketingové charakteristiky, marketingový plán, způsoby marketingové komunikace a efektivita marketingu.
Osnova
  • Základní pojmy Význam marketingu pro neziskové organizace Analýzy jako podklad pro tvorbu marketingového a fundraisingového plánu organizace Specifika marketingu v sociálních službách
Literatura
    doporučená literatura
  • • Hannagan, T. Marketing pro neziskové organizace. Praha: Management Press, 1996.
  • • Plamínek, J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Lotos, 1997.
  • • Šimková, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006.
  • • Pavlíčková, M. Praktický marketing. Praha: Ekopress, 2004.
  • • Rektořík, J. Organizace neziskového sektoru. 3.vyd. Praha: Ekopress, 2010.
  • • Kotler, P. Marketing management. 11.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003.
    neurčeno
  • Skovajsa, M. Občanský sektor. Praha, Portál, 2010.
Výukové metody
cvičení, diskuze
Metody hodnocení
Zpracování příkladů ve cvičeních a aktivní účast
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2019, zima 2020, zima 2021.
  • Statistika zápisu (zima 2018, nejnovější)
  • Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/zima2018/MARK5_C113