MNO3_C210 Marketing neziskových organizací 3

CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
zima 2012
Rozsah
0/1. 0 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Ester Danihelková (přednášející)
Předpoklady
OBOR ( CHASOPK ) && ROCNIK ( 2 )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
V tomto předmětu se student formou cvičení seznámí s pojetím marketingu v neziskové sféře, odliší ziskový a neziskový trh a pochopí specifika nehmotného produktu. Obsahem předmětu je marketingový průzkum, marketingové charakteristiky, marketingový plán, způsoby marketingové komunikace a efektivita marketingu.
Literatura
    povinná literatura
  • literatura povinná literatura povinná je rovna literatuře základní. info
    doporučená literatura
  • Čihovská, V., Hanuláková, E. Harna, I., Lipianska, J. Marketing neziskových organizácií. Bratislava: 2002. Hannagan, T. Marketing pro neziskové organizace. Praha: Management Press, 1996. Kotler, P. Marketing management. 11.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. Nagyová, J. Marketingová komunikace. Praha: VŠE, 1998. Pavlíčková, M. Praktický marketing. Praha: Ekopress, 2004. Plamínek, J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Lotos, 1997. info
    neurčeno
  • Šimková, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006. Rektořík, J. Organizace neziskového sektoru. 3.vyd. Praha: Ekopress, 2007. Blažková, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. info
Metody hodnocení
Podmínkou k udělení zápočtu je aktivní účast na cvičeních a sestavení marketingového plánu organizace.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2011, zima 2013.
  • Statistika zápisu (zima 2012, nejnovější)
  • Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/zima2012/MNO3_C210