CARITAS:MNO3_C110 Marketing neziskových organiza - Informace o předmětu
MNO3_C110 Marketing neziskových organizací 3
CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouczima 2012
- Rozsah
- 0/2. 0 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Ester Danihelková (přednášející)
- Rozvrh
- Čt 13:30–15:00 velká
- Předpoklady
- OBOR(CHASOP) && ROCNIK(2)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Charitativní a sociální práce (program CARITAS, SPSP)
- Cíle předmětu
- V tomto předmětu se student formou cvičení seznámí s pojetím marketingu v neziskové sféře, odliší ziskový a neziskový trh a pochopí specifika nehmotného produktu. Obsahem předmětu je marketingový průzkum, marketingové charakteristiky, marketingový plán, způsoby marketingové komunikace a efektivita marketingu.
- Literatura
- povinná literatura
- literatura povinná literatura povinná je rovna literatuře základní. info
- doporučená literatura
- Čihovská, V., Hanuláková, E. Harna, I., Lipianska, J. Marketing neziskových organizácií. Bratislava: 2002. Hannagan, T. Marketing pro neziskové organizace. Praha: Management Press, 1996. Kotler, P. Marketing management. 11.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. Nagyová, J. Marketingová komunikace. Praha: VŠE, 1998. Pavlíčková, M. Praktický marketing. Praha: Ekopress, 2004. Plamínek, J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Lotos, 1997. info
- neurčeno
- Šimková, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006. Rektořík, J. Organizace neziskového sektoru. 3.vyd. Praha: Ekopress, 2007. Blažková, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. info
- Metody hodnocení
- Podmínkou k udělení zápočtu je aktivní účast na cvičeních a sestavení marketingového plánu organizace.
- Statistika zápisu (zima 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/zima2012/MNO3_C110