CARITAS:POP4_C110 Provázení odbornou praxí 4 - Informace o předmětu
POP4_C110 Provázení odbornou praxí 4
CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomoucléto 2013
- Rozsah
- 0/0.5. 0 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Hana Štěpánková (přednášející)
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- POP4_C110/2A: Út 5. 2. 15:20–16:50 zelená, H. Štěpánková
POP4_C110/2B: Út 5. 2. 15:20–16:50 zelená, H. Štěpánková - Předpoklady
- OBOR ( CHASOP ) && ROCNIK ( 2 )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Charitativní a sociální práce (program CARITAS, SPSP)
- Cíle předmětu
- Student se seznamuje se smyslem praktického vzdělávání v 2. ročníku letního období a jeho konkrétním průběhem a organizací. Vyučující seznamují studenty s povinnými výukovými cíli pro praxi. Provázení odbornými praxemi je organizováno skupinově a individuálně a podílí se na něm učitel praxe/tutor a v optimálním případě mentor ze zařízení, kde je student na praxi. Každý student má nárok na individuální konzultace vztahující se k praxím se svým tutorem. Tutor během individuálního rozhovoru studentovi poskytuje prostor a vede ho při prozkoumávání sebe sama – své motivace, vzdělávacích potřeb, výsledků růstu na cestě k dobré sociální práci v souladu se vzdělávacími cíly školy. Skupinová práce se zaměřuje na seznámení se metodikou praktického vzdělávání (stanovování vzdělávacích cílů, uzavíraní kontraktu, způsoby dokazování naplněných cílů, sebehodnocení a hodnocení studenta na praxi, práce s portfoliem). Součástí je monitoring studenta na pracovišti, kde se v trojici student – mentor – tutor evaluuje průběh praxe a naplňování cílů. Po návratu z praxe probíhá individuální evaluace naplnění cílů a student předkládá ke kontrole portfolio.
- Osnova
- Student se seznamuje se smyslem praktického vzdělávání v 2. ročníku letního období a jeho konkrétním průběhem a organizací. Vyučující seznamují studenty s povinnými výukovými cíli pro praxi. Provázení odbornými praxemi je organizováno skupinově a individuálně a podílí se na něm učitel praxe/tutor a v optimálním případě mentor ze zařízení, kde je student na praxi. Každý student má nárok na individuální konzultace vztahující se k praxím se svým tutorem. Tutor během individuálního rozhovoru studentovi poskytuje prostor a vede ho při prozkoumávání sebe sama – své motivace, vzdělávacích potřeb, výsledků růstu na cestě k dobré sociální práci v souladu se vzdělávacími cíly školy. Skupinová práce se zaměřuje na seznámení se metodikou praktického vzdělávání (stanovování vzdělávacích cílů, uzavíraní kontraktu, způsoby dokazování naplněných cílů, sebehodnocení a hodnocení studenta na praxi, práce s portfoliem). Součástí je monitoring studenta na pracovišti, kde se v trojici student – mentor – tutor evaluuje průběh praxe a naplňování cílů. Po návratu z praxe probíhá individuální evaluace naplnění cílů a student předkládá ke kontrole portfolio.
- Metody hodnocení
- Podrobné podmínky ukončení tohot přdmětu najdou studenti v MOODLU.
- Statistika zápisu (léto 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/leto2013/POP4_C110