CARITAS:MARK5_C113 Marketing 5 - Informace o předmětu
MARK5_C113 Marketing 5
CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouczima 2018
- Rozsah
- 0/2/0. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Ester Danihelková (přednášející)
- Rozvrh
- St 13:30–15:00 velká
- Předpoklady
- OBOR ( CHASOP ) && ROCNIK ( 3 )
Absolvování předmětu ENO v ZO a LO ve 2. ročníku. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Charitativní a sociální práce (program CARITAS, SPSP)
- Cíle předmětu
- V tomto předmětu se student formou cvičení seznámí s pojetím marketingu v neziskové sféře, odliší ziskový a neziskový trh a pochopí specifika nehmotného produktu. Obsahem předmětu je marketingový průzkum, marketingové charakteristiky, marketingový plán, způsoby marketingové komunikace a efektivita marketingu.
- Osnova
- Základní pojmy Význam marketingu pro neziskové organizace Analýzy jako podklad pro tvorbu marketingového a fundraisingového plánu organizace Specifika marketingu v sociálních službách
- Literatura
- doporučená literatura
- • Hannagan, T. Marketing pro neziskové organizace. Praha: Management Press, 1996.
- • Plamínek, J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Lotos, 1997.
- • Šimková, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006.
- • Pavlíčková, M. Praktický marketing. Praha: Ekopress, 2004.
- • Rektořík, J. Organizace neziskového sektoru. 3.vyd. Praha: Ekopress, 2010.
- • Kotler, P. Marketing management. 11.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003.
- neurčeno
- Skovajsa, M. Občanský sektor. Praha, Portál, 2010.
- Výukové metody
- cvičení, diskuze
- Metody hodnocení
- Zpracování příkladů ve cvičeních a aktivní účast
- Statistika zápisu (zima 2018, nejnovější)
- Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/zima2018/MARK5_C113