CARITAS:MPVE_H319 Metody práce s veřejností - Informace o předmětu
MPVE_H319 Metody práce s veřejností
CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouczima 2022
- Rozsah
- 8s/studijní období. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Eva Bělocká, DiS. (přednášející)
- Předpoklady
- OBOR(SOHUP) && ROCNIK(2)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Sociální a humanitární práce (program CARITAS, SPSP)
- Cíle předmětu
- Cílem modulu je seznámit studenty se základy marketingu a marketingové komunikace a představit jim specifika této oblasti v neziskovémsektoru a ověřit jejich schopnosti aplikace teorie do praxe.
- Osnova
- Témata:Marketing a marketingová komunikace v neziskovém sektoruDefinice marketingu a jeho specifika v neziskovém sektoruMarketingový a komunikační mixPostup při tvorběkomunikační kampaněAnalýza situace a marketingové cíle: Proč?Cílové skupiny: Kdo?Komunikační cíle a tvorba sdělení: Co?Nástroje, techniky, kanály a média: Jak a kde?Rozpočet: Kolik?
- Literatura
- povinná literatura
- HANNAGAN, Tim. J., 1996. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Managment press. ISBN 8085943077.
- BAČUVČÍK, Radim, HARANTOVÁ, Lenka, 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík -VeRBuM. ISBN 978-80-87500-80-4.
- doporučená literatura
- KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary, 2004. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 8024705133.
- KOTLER, Philip, et al., 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing.ISBN 9788024715452.
- PELSMACKER, Patrick, et al., 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 8024702541
- Výukové metody
- přednáška a praktické cvičení
- Metody hodnocení
- zápočet100 % vypracování projektu komunikační kamapaně podle zadaných kritérií
- Statistika zápisu (zima 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/zima2022/MPVE_H319