MPVE_H319 Metody práce s veřejností

CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
zima 2021
Rozsah
8s/studijní období. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Eva Bělocká, DiS. (přednášející)
Rozvrh
Po 20. 9. 8:55–16:55 zelená
Předpoklady
OBOR ( SOHUP ) && ROCNIK ( 2 )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem modulu je seznámit studenty se základy marketingu a marketingové komunikace a představit jim specifika této oblasti v neziskovémsektoru a ověřit jejich schopnosti aplikace teorie do praxe.
Osnova
  • Témata:Marketing a marketingová komunikace v neziskovém sektoruDefinice marketingu a jeho specifika v neziskovém sektoruMarketingový a komunikační mixPostup při tvorběkomunikační kampaněAnalýza situace a marketingové cíle: Proč?Cílové skupiny: Kdo?Komunikační cíle a tvorba sdělení: Co?Nástroje, techniky, kanály a média: Jak a kde?Rozpočet: Kolik?
Literatura
    povinná literatura
  • HANNAGAN, Tim. J., 1996. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Managment press. ISBN 8085943077.
  • BAČUVČÍK, Radim, HARANTOVÁ, Lenka, 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík -VeRBuM. ISBN 978-80-87500-80-4.
    doporučená literatura
  • KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary, 2004. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 8024705133.
  • KOTLER, Philip, et al., 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing.ISBN 9788024715452.
  • PELSMACKER, Patrick, et al., 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 8024702541
Výukové metody
přednáška a praktické cvičení
Metody hodnocení
zápočet100 % vypracování projektu komunikační kamapaně podle zadaných kritérií
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2022, zima 2023.
  • Statistika zápisu (zima 2021, nejnovější)
  • Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/zima2021/MPVE_H319