CARITAS:MARK5_C213 Marketing 5 - Informace o předmětu
MARK5_C213 Marketing 5
CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouczima 2016
- Rozsah
- 0/1. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Dita Palaščáková (přednášející)
- Garance
- PhDr. Jan Vančura, Ph.D.
- Předpoklady
- OBOR ( CHASOPKo ) && ROCNIK ( 3 )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Charitativní a sociální práce (program CARITAS, SPSP)
- Cíle předmětu
- V tomto předmětu se student formou cvičení seznámí s pojetím marketingu v neziskové sféře, odliší ziskový a neziskový trh a pochopí specifika nehmotného produktu. Obsahem předmětu je marketingový průzkum, marketingové charakteristiky, marketingový plán, způsoby marketingové komunikace a efektivita marketingu.
- Literatura
- doporučená literatura
- • Nagyová, J. Marketingová komunikace. Praha: VŠE, 1998.
- • Rektořík, J. Organizace neziskového sektoru. 3.vyd. Praha: Ekopress, 2010.
- • Plamínek, J. a kol. Řízení neziskových organizací. Praha: Lotos, 1997.
- • Kotler, P. Marketing management. 11.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003.
- • Pavlíčková, M. Praktický marketing. Praha: Ekopress, 2004.
- • Šimková, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006.
- • Čihovská, V., Hanuláková, E. Harna, I., Lipianska, J. Marketing neziskových organizácií. Bratislava: 2002.
- • Blažková, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007.
- • Hannagan, T. Marketing pro neziskové organizace. Praha: Management Press, 1996.
- Výukové metody
- Podmínkou udělení zápočtu je zpracování písemné reflexe praxe marketingu v organizaci, kde student absolvuje odbornou praxi. Rozsah textu do 5 normostran, struktura textu dle zadání vyučující.
- Statistika zápisu (zima 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.caritas-vos.cz/predmet/caritas/zima2016/MARK5_C213